News

MAP-vassoio di carta

Hè ora di rivisite a funzione di cumunicazione di l'imballu

Ch'ella sia u latu di a marca o u cunsumadore, tutti sò d'accordu cù sta frase:a funzione principale di l'imballu hè a cumunicazione.

 

Tuttavia, l'enfasi di i dui partiti pò esse micca u stessu: l'infurmazioni di rutina chì e marche sprimenu in l'etichette per via di i requisiti regulatori hè prubabile di esse un cummerciu impurtante in e decisioni di compra di i cunsumatori.

 

Chì sò i dettagli chì influenzanu e decisioni di compra di i cunsumatori?

 

Ingredienti è fatti di nutrimentu

"Fighjerà à a vita di conservazione, ingredienti, tavola di energia".

 

"U puntu di vendita scritta nantu à u pacchettu hè assai efficau per mè, cum'è l'aghjunghje battìri XX, l'aghju da cumprà; zuccaru cero è calori cero, l'aghju da cumprà".

 

In l'indagine, avemu trovu chì a nova generazione di i ghjovani cunsumatori sò assai preoccupati di a lista d'ingredienti è a lista di l'energia.Sembranu esse più entusiastici di paragunà e liste d'ingredienti è etichette di nutrimentu cà di paragunà i prezzi.

 

Spessu una parolla chjave - "zero trans fatty acid", "zero sugar", "zero calories", "reduce sale" pò fà caccià u codice QR di pagamentu.

 

Vale à dì, tali "punti di vendita" deve esse posti in a pusizioni più evidenti di u pacchettu per attruverà l'attenzione è stimulà a compra.

 

Origine

"L'origine hè impurtante, è a capacità di pesu deve esse chjaru".

 

"Puderia ùn avè micca curatu tantu di u locu d'origine prima, ma sicuramente daraghju un ochju à i prudutti congelati dopu l'epidemie".

 

"L'identificazione di l'urìgine hè ancu più impurtante. Hè megliu per vede u vacu australianu o l'animali americani in un sguardu ".

 

Ch'ella sia impurtata o lucale, l'impurtanza di l'urìgine dipende s'ellu hè un puntu di vendita impurtante o micca.Più interessante, pò cambià per via di l'ascesa di novi cuncetti, hotspots internaziunali è ancu cambiamenti in a situazione attuale.

 

Per tali informazioni, i metudi di cumunicazione anu ancu esse innovatori. Cumu è quandu cumunicà in modu efficace hè in manu di a marca.

 

Data di pruduzzione è data di scadenza

 

"Ùn mi piace micca veramente chì a data di scadenza è u paese d'origine sò scritti assai pocu nantu à l'imballu di u produttu".

 

"Mi piace l'imballu induve pudete vede a data di scadenza in un sguardu, ùn ammucciate micca è truvate".

 

"Se qualchì infurmazione di u produttu hè scritta solu nantu à a scatula esterna, dopu à mette in a frigorifera, a vita di conservazione è altre informazioni impurtanti ùn saranu micca visibili per un bellu pezzu".

 

U latu di a marca di solitu decide induve sti dui pezzi d'infurmazioni seranu "pusi" basatu annantu à l'attributi di u pruduttu è u prucessu di produzzione di imballaggio, cù l'efficienza di a produzzione cum'è a priorità.Ma l'impurtanza di sta informazione pò esse sottovalutata grossamente.

 

Cuntrollà a data di produzzione è a data di scadenza di un pruduttu hè di solitu l'ultimu passu per i cunsumatori per cumprà.Permette à i cunsumatori di compie rapidamente u travagliu di ispezione pò facilità rapidamente e transazzione.Stu affari logicu spessu si mette in stu juncture, è ci sò parechji cunsumatori chì rinunzià à l'acquistu perchè l'infurmazioni sò troppu "oculate" è "indisponibili", è anu ancu "risentimentu" versu a marca è u pruduttu.

 

Hè ora di rivisite a funzione di cumunicazioneimballaggio

 

Quandu u latu di a marca rimpiazza i materiali di imballaggio di plastica cù imballaggi di carta, hè un mutivu impurtante chì "l'imballaggio di carta hè più favurevule à a cumunicazione".Imballaggio di cartapò aiutà e marche attraversu un layout di cumunicazione più grande è prucessi di stampa più diversi.Fang cumunicà megliu è mette in risaltu u sensu di valore.

 


Tempu di post: 25-mar-2022