News

Plastic Ban Information

1.Da lugliu 2021, diverse interdizioni materiali entranu in vigore per i Stati membri di l'UE.A pruibizione di paglia di plastica unicu usu, cutelleria plastica, piatti, stirrers è plastiche degradabili OXO.

2.By a fine di u 2021, u Guvernu canadianu deciderà nantu à i rigulamenti chì circundanu a pruibizione di plastica unicu in Canada.A pruibizione include paglia di plastica, sacchetti di plastica, stirsticks di plastica, taglieri di plastica, etc. Vede l'imaghjini sottu per una comprensione faciule.

Plastic-Ban-Information

Quandu si riciclà i rifiuti di plastica, a classificazione hè difficiule è economicamente antieconomica.
I plastichi sò faciuli di brusgià è pruduce gasi tossichi durante a combustione, cum'è u toluene pruduttu durante a combustione di polistirene.Una piccula quantità di sta sustanza porta à cecità è vomitu quandu inalate.A combustione di PVC pruduce ancu gas tossicu di clorur d'idrogenu.

I plastichi sò fatti di prudutti raffinati da u petroliu, chì hè una risorsa finita.
U plasticu pò scumpressà dopu à centu anni in terra.
Plastica resistenza à u calore è altri poviri, faciuli à invechje.

A causa di a degradazione non-naturale di plastica, hè diventata u nemicu numeru unu di l'esseri umani, è hà ancu purtatu à a morte di parechji animali cum'è scimmie, pellicani, delfini è altri animali in u zoo, inghjustà accidentalmente u plastica. buttigli persu da i turisti, è infine mori in u dulore per via di l'indigestione;Fighjendu u bellu mare puro, più vicinu à vede, in fattu, flottante pienu di una varietà di basura plastica ùn pò esse cuntenuta in l'oceanu, in l'intestini di un numeru. di campioni di uccelli marini morti, trovu una varietà di plastica ùn pò esse digeritu.

Sempre più paesi venenu senza plastica.Intantu, questu hè bisognu di i fabricatori per fà cambiamenti.

FUTUR hè un fabricatore innovativu è fornitore di soluzioni di imballaggio sostenibili di l'alimentu, chì furnisce una larga gamma di prudutti di imballaggio di carta è bioplastica in l'industria di l'alimentari, di a ristorazione è di u retail.Avemu statu in prudutti di imballaggi alimentari compostabili per circa 10 anni è sò specializati in a produzzione di tazzi di carta PLA, ciotole di zuppa di PLA, insalatiere di PLA kraft, posate CPLA, coperchi CPLA, ecc. rinnuvevuli, è biodegradabili.

I nostri coltelli compostabili CPLA forti è robusti sò perfetti per cibi caldi è friddi.Disegni bianchi è neri cù dimensioni 6.5 '' è 7 ''.Fattu da CPLA chì hè materiale rinnuvevule fattu da PLA. Facemu questu da a ricerca è u sviluppu di suluzioni di imballaggi alimentari rinnuvevuli è sustinibili in continuu;È furnisce prudutti di alta qualità à u mercatu globale attraversu i nostri partenarii glubale.

Novi materiali -
Utilizemu risorse rinnuvevuli cum'è materiali cum'è PLA (fattu da a pianta, micca oliu), bagasse, cartone, etc.

Nova Tecnulugia -
Per fà un novu pruduttu, hè bisognu di novi prucessi tecnologichi per fà accade.Facemu duru è u megliu per risponde / superà l'aspettattivi di i clienti.

Novi prudutti è applicazioni -
A causa di i divieti glubale di plastica è di a crescente cuscenza ambientale di i cunsumatori, a dumanda globale di imballaggio hè cambiatu da l'imballu convenzionale à l'imballaggio rinnovabile è
imballaggi sustinibili in tuttu u mondu.Attraversu a nostra ghjente è a nostra R&D, purtemu continuamente novi prudutti di imballaggio è soluzioni per risponde à e novi applicazioni di u cliente ogni ghjornu.

Cliccatewww.futurbrands.com per sapè più nantu à i prudutti fatti da noi.


Tempu di Postu: Apr-02-2021