News

scatula alimentaria di carta

PesanteIninventariu!MajorIindustriaEventiIn marzu

 

Starbucks pensa à apre 55.000 magazzini da u 2030

Starbucks pensa à apre 55 000 magazzini in più di 100 mercati da 2030. Attualmente, Starbucks hà 34 000 magazzini in u mondu sanu.Inoltre, Starbucks hà ulteriormente enfatizatu u cuncettu di cumunità in a so innovazione globale di a tenda, impegnendu à apre o esclusivamente 1,000 magazzini comunitari Starbucks in u mondu per u 2030.

 

Manner pensa à aghjunghje 200+ magazzini

Manner hà annunziatu nantu à u contu ufficiale chì da l'8 à u 10 di marzu, più di 200 magazzini seranu aperti simultaneamente in 10 cità cumprese Shanghai, Hangzhou, Chongqing, Wuhan, Nanning, Haikou, Beijing, Shenzhen, Chengdu è Suzhou.U 13 di marzu, Manner coffee hà annunziatu u lanciamentu ufficiale di l'affari di takeaway.

TIMS China riceve un altru investimentu di $ 194,5 milioni

U 10 di marzu, a marca di caffè TIMS China hà annunziatu un finanziamentu supplementu di $ 194,5 milioni.Finu a ora, TIMSU caffè hà apertu più di 400 magazzini.

 

Peet's Coffee accelera l'apertura di i magazzini in Cina

U giant di a catena di imballaggi è cafè JDE Peet's, a sucietà madre di Peet's Coffee, hà publicatu u so rapportu di guadagni 2021 postu chì a cumpagnia hà publicatu una forte crescita à duie cifre in u mercatu cinese.

 

In l'ultimi dui anni, Peet's Coffee hà acceleratu significativamente l'apertura di i magazzini in u mercatu cinese, da 40 magazzini in a prima mità di u 2021 à 77 magazzini.U CEO hà dettu chì hè in traccia di ottene ciò chì era inizialmente pianificatu in cinque à sei anni in i prossimi dui à trè anni.

 

DULCE 7 è Pokémon, tè IP diventa una tendenza

U cartone "Pokemon" adattatu da u ghjocu Pokémon face Pokemon IP una memoria di zitiddina di quasi ogni generazione post-90 o ancu post-00.

 

A cooperazione tràDULCE 7è u Pokemon IP hè svegliatu i ricordi di u publicu di Pokémon.Appena u pop-up store cooperativu hè andatu in linea, hà guadagnatu un trafficu enormu.

 

Hollyland×Bubble Mart lancia i prudutti limitati di primavera

U 14 di marzu, "Hollywood" x "Bubble Mart" hà annunziatu ufficialmente i novi prudutti di Pucky Cherry Blossom Spring Limited Series.U 4 di marzu, Hollyland hà co-branded "Ultraman China" per lancià a serie di torte Ultraman.

 

Pruposta di e duie sessione : aumentà u sviluppu è l'applicazione dimateriali biodegradabili

A quinta sessione di u 13u Cumitatu Naziunale di a Cunferenza Politica Cunsultativa di u Populu Cinese è a quinta sessione di u 13u Cungressu Naziunale di u Populu hè stata in Pechino u 4 è 5 di marzu rispettivamente.Durante e duie sessioni di u 2022, i membri di e duie sessioni anu presentatu pruposte nantu à cumu risolve l'attuale crisa plastica.

 

Comu tutti sapemu, "a contaminazione bianca", in particulare i rifiuti di plastica unicu usu, ponu una minaccia maiò per l'ambiente naturale è hà attiratu l'attenzione di i paesi di u mondu.Biodegradablei materiali sò megliusuluzioneperchè si degradanu in un ambiente di compostu naturali è ponu esse riciclati.


Tempu di Postu: Apr-08-2022