News

greenologia

Greenologia

PLA- hè l'abbreviazione di l'acidu polilatticu chì hè una risorsa rinnuvevule fatta da a pianta - granu, è certificata BPI compostable in impianti di cumposti cummirciali o industriali.I nostri tazzi caldi è friddi compostabili, cuntenituri alimentari è posate sò fatti di PLA.

BAGASSE- cunnisciuta ancu com'è polpa di canna di zuccheru chì hè rinnuvevule annu è largamente utilizata per pruduce i cuntenituri di canna di zuccheru, piatti, ciotole, vassoi ... è più.

CARTONE- usemu cartone certificatu FSC per fà e nostre tazze, ciotole, cuntenituri / scatole da asportu cum'è materiale preferitu.

 

Green and Low - Carbon sò stati una tendenza in u mondu

.I paesi in l'Europa è l'America di u Nordu stipulanu chì u containeru di l'alimentariu deve esse naturali è biodegradable.Avianu digià pruibitu l'usu di bevande imballate in plastica è materiale di imballaggio in plastica.

.In a regione Asiatica - Pacificu cum'è a Cina, u Giappone, a Corea è Taiwan, etc. Anu digià formulatu alcune lege è regulamenti per pruibisce l'usu di l'imballaggi di plastica.

.I paesi europei è di l'America di u Nordu anu stabilitu per prima i standard riciclabili è u certificatu BPI per l'imballaggi naturali è à pocu carboniu ecologicu.

 

Opportunità per l'industria verde è bassu di carbonu

.Esse verde, bassu - carbonu, eco - amichevule, sanu è a cunservazione di l'energia è a riduzione di emissioni era stata a tendenza di sviluppu per l'economia di riciclà in u mondu.

.U prezzu di u petroliu è u costu per l'imballaggi di l'alimenti in plastica sò in crescita chì anu persu u vantaghju cumpetitivu.

.Parechji paesi avianu una pulitica per a pruibizione di l'usu di imballaggi plastichi per riduce l'emissioni di carbone.

.U guvernu hà datu un sustegnu liberando e pulitiche preferenziali fiscali derfate.

.A dumanda per una soluzione d'imballazione ecologica à bassa carbonu aumentava da 15% - 20% ogni annu.

 

I vantaghji di a nova materia di imballaggio di l'alimentu verde à pocu carbonu

.L'imballaggio ecologicu verde à pocu carbonu utilizza fibre vegetali rinnovabili annuali, canna di zuccheru, canna, paglia è polpa di granu cum'è materia prima.A risorsa hè verde, naturali, bassu - carbonu, ecofriendly è rinnuvevule.

.L'aumentu di u prezzu di u petroliu porta à l'aumentu di u prezzu di i materiali plastichi, chì risultanu in u costu crescente di u materiale di imballaggio in plastica.

.A plastica hè un materiale polimericu petrolchimicu.Contene Benzene è altre sustanza tòxica è carcinogena.Quandu s'utilice cum'è materiale di imballaggio alimentari, ùn solu mette in periculu a salute di e persone, ma ancu contaminate assai l'ambiente perchè ùn sò micca compostabili.

 

I materiali di imballaggio di l'alimentu verde à pocu carbonu

.L'imballaggio di l'alimentu verde à bassu carbonu utilizza novi materiali di polpa chì sò fatti di fibra vegetale rinnuvevule annuale, cum'è canna di zuccheru, canna, paglia è granu.Hè naturali, ecofriendly, verde, sanu, rinnuvevule, compostable è biodegradable.

.Quandu i materiali verdi di carbone bassu sò fatti di polpa di fibra vegetale naturali cum'è a materia prima.Quandu s'utilice cum'è pannellu 3D di decorazione di edifiziu, hè verde è sanu, senza contaminazione di formaldeide.

.Aduprendu a polpa di fibra vegetale naturale piuttostu cà materie plastiche prtrochimiche cum'è materia prima, pudemu riduce l'emissioni di cartone di 60%.

 

FUTUR Technology hè una sucietà tecnologica innovativa cuncentrata nantu à l'imballaggi alimentari sustenibili fatti di materiali rinnuvevuli è compostabili, chì furnisce una larga gamma di imballaggi alimentari ecologichi è tecnulugia è serviziu cunnessi.Puru purtendu à i nostri clienti a sicurezza, a cunvenzione è u prezzu bassu, simu ancu impegnati à riduce l'emissioni di carbonu, eliminendu i rifiuti, è purtendu un stile di vita verde à u mondu.

Tempu di Postu: Aug-03-2021