News

Ecunumia Circular Packaging

Cume i guverni è l'industrii intornu à u globu avanzanu versu una ecunumia circulare, hè chjave per fà un imballaggio di l'economia circular.

L'imballaggio di l'ecunumia circulare porta benefici per a salute per via di impatti ambientali ridotti, gestione di risorse migliorata è avanzate in a sicurezza è a sicurità alimentaria.I studii indicanu ancu chì un imballaggio di l'ecunumia circulare hà u putenziale di purtà un guadagnu nettu mediu di l'impieghi.

Oghje, a maiò parte di i prudutti è l'imballaggi sò pensati per esse utilizati una volta è scartati.Questu rapprisenta enormi quantità di materiale sprecu è contaminazione.Siccomu i discaricamenti righjunghjenu a capacità, è i microplastici contaminanu e regioni più remote di u mondu, a necessità di cambià hè eminente.

In una ecunumia circular, i prudutti sò riutilizati.I prudutti chì ùn ponu micca esse riutilizzati sò riciclati da prucessi chimichi o meccanichi, o attraversu prucessi biologichi cum'è u compostu.E soluzioni di imballaggi circulari incorporanu i principii di l'economia circulare è integranu in sforzi di sustenibilità.

Più di 10 anni di sperienza in l'industria di l'imballaggio sustinibili, FUTUR utilizeghja risorse rinnuvevuli cum'è materiali cum'è PLA chì facia da pianta micca oliu, bagasse, cartone, ecc. Attraversu a nostra ghjente è a nostra R & S, Futur portanu continuamente novi prudutti di imballaggio è soluzioni per scuntrà i clienti. 'applicazioni novi ogni ghjornu.Tutti l'imballaggi Circule fatti da materiali biobased sustinibili è sò cumpletamente compostable.

Futur Technology - un venditore è fabricatore di imballaggi alimentari sustenibili in Cina.A nostra missione hè di creà soluzioni di imballaggio sustinibili è compostabili chì benefiziu à u nostru pianeta è i clienti.
Per sapè di più nantu à noi, visitate www.futurbrands.com.

FUTUR PER UNA VITA VERDE.

Facemu questu ricercendu è sviluppendu suluzioni di imballaggi alimentari rinnuvevuli è sustinibili in continuu;È furnisce prudutti d'alta qualità à u mercatu globale attraversu i nostri partenarii glubale. FUTUR Technology hè una sucietà tecnologica innovativa cuncentrata in imballaggi alimentari sustenibili fatti da materiali rinnuvevuli è compostabili, chì furnisce una larga gamma di ecunomichi.
imballaggi alimentari è tecnulugia è serviziu cunnessi.Puru purtendu à i nostri clienti a sicurezza, a cunvenzione è u prezzu bassu, simu ancu impegnati à riduce l'emissioni di carbonu, eliminendu i rifiuti, è purtendu un stile di vita verde à u mondu.


Tempu di Postu: Apr-02-2021