News

Imballaggio di carta biodegradabile per alimenti -- Imballaggio di carta rivestita in PLA (imballaggio di carta rivestita biodegradabile)

Imballaggio di carta biodegradabile per alimenti - Imballaggio di carta rivestita PLA (imballaggio di carta rivestita biodegradabile)

A carta rivestita di PLA (carta rivestita biodegradable) hè in sè stessu un pruduttu di salute ambientale cumpletamente decomponibile, compostable.
I tazzi di carta dispunibuli sò spessu usati in a vita di ogni ghjornu.

Attualmente, i bicchieri di carta dispunibuli venduti in u mercatu sò principarmenti divisi in trè tippi: unu hè fattu di cartone biancu, chì hè principarmenti utilizatu per mantene e cose secche è ùn pò micca cuntene acqua è oliu; U sicondu hè tazza di carta cerata.Questa tazza hè impermeable è grossa perchè hè stata imbullata in cera, ma finu à chì a temperatura di l'acqua in a tazza supera i 40 ℃, a cera si scioglie, è a cera cuntene idrocarburi aromatici policiclici carcinogeni. U 3e tipu hè a carta. tazza plastica chì a ghjente usa cumunamenti avà, hè una carta fora, hè carta di un film drench inside.The qualità di carta rivestita determina se a tazza di carta pruducia sustanzi dannusu in u prucessu di usu.

Attualmente, e materie prime di tazzi di carta dispunibuli sò populari in l'industria.A carta di polpa mixta cù un prezzu più bassu hè populari in l'industria.Ma u svantaghju di stu tipu di polpa hè chì hè faciule da deformà quandu hè caldu è friddu, è e articuli sò faciuli di crack.And certi imprese domestiche di produzzione di tazze di carta usanu soprattuttu a polpa di canna di zuccheru, sta materia prima hè di circa 1/3. più prezzu di a polpa di legnu, ma u grande volume di polpa di canna di zuccheru prodotta da a tazza di carta ùn hè micca forte cum'è polpa di legnu, quandu tene qualchì liquidu à a temperatura più alta, hè faciule di rompe è causari risichi di sicurezza. u culore hè più scuru, certi pruduttori cattivi in ​​modu di ottene l'effettu di belli prudutti, hè pussibule di abbellisce cù l'usu di bleach o polveri fluoriscenti.

A carta di film PLA hè fatta di 100% film di materia prima PLA di plastica di granu, ùn utilizate micca additivi, da 100% film di materia prima PLA nantu à a carta, pò esse riciclata.

A carta tradiziunale basatu nantu à u materiale di materiale compositu hè carta, cum'è LDPE, compositu di film plasticu PET, cum'è PE, plastica PET hè e caratteristiche di a degradazione naturale, facenu stu tipu di materiale di imballaggio pò risponde à i bisogni di prutezzione di l'ambiente, sensu cumpletu è cù materiali biodegradabili PLA cumpleta è u sviluppu di a tecnulugia di laminazione di carta, risolve cumplettamente u prublema in u mondu.

A carta rivestita di PLA (carta rivestita biodegradable) hè in sè stessu un pruduttu di salute ambientale cumpletamente decomponibile, compostable.

L'acidu polilatticu (PLA) hè un novu materiale biodegradable è amichevule à l'ambiente, chì hè fattu da amidu derivati ​​​​da risorse vegetali rinnuvevuli (cum'è u granu). A materia prima di amidu hè saccharizzata per ottene glucose, è dopu u glucose è certi ceppi sò fermentati à pruduce l'acidu latticu d'alta purità, è tandu l'acidu polilatticu cù certu pesu molecolari hè sintetizatu da u metudu di sintesi chimica. Hà materiale termoplasticu biodegradable è compostable cù e piante cum'è a fonte principale di materie prime. I materiali estratti, fermentati è polimerizzati sò 100. % biodegradable, chì pò esse completamente degradatu da i microorganismi in a natura in diossidu di carbonu è acqua per a crescita di e piante in l'ambiente di compostu. Hà una bona biodegradabilità è ùn contamina micca l'ambiente, chì hè assai benefica per a prutezzione di l'ambiente.Hè ricunnisciutu com'è un materiale favuritu di l'ambiente.

In cunfrontu cù i prudutti tradiziunali di carta rivestita in PE, i prudutti di carta rivestiti PLA ponu esse riciclati dopu l'usu.I metudi di riciclamentu è trattamentu speciale è diversificati di e so risorse rinnuvevuli riducenu assai u pesu di e risorse naturali è l'ambiente, è risponde à u criteriu di u ciclu verde di vita è crescita senza fine.

Laminazione di carta PLA, PLA pò esse degradata, u requisitu hè altu, hè u PLA, u prezzu di PLA hè altu, u prezzu parente serà più altu, à longu andà serà più evolvability, più faciule per riceve i cunsumatori, in risposta à una sicurità. cuncettu di prutezzione di l'ambiente di u sviluppu durevule, u mercatu futuru deve appartene à a carta di film PLA (carta di film biodegradable)

Tecnulugia FUTUR, a cumpagnia attraversu a certificazione BRC, FDA, BPI, cù un attellu senza polvera, per assicurà chì a produzzione di ogni tipu di prudutti sò in linea cù standard elevati.A cumpagnia hè stata impegnata à a pruduzzione, a ricerca è u sviluppu di l'imballaggi alimentari di carta, l'innuvazione, i prudutti principali per i tazzi di carta, ciotole di carta, cutelleria CPLA, etc.

Tecnulugia FUTUR in ligna cù u desideriu sinceru "win-win", aderisce à u principiu di serviziu "clienti prima", per furnisce servizii di qualità per i nostri clienti, nantu à a basa di benefiziu mutuale è assistenza mutuale per circà l'amichi da tutti i lati à travaglià. inseme è sviluppu cumunu.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021