News

Proibizione totale in tutti l'imballaggi alimentari in plastica da u 13 di ferraghju 2022 in poi

cuntainer di alimentazione

Da Fferraghju3 a pruibizione di plasticamanghjà imballaggiosi estenderà à tutte l'imprese in Cile.Per prutege l'ambiente, riduce a generazione di rifiuti è prumove u riciclamentu.U 13 di ferraghju, u Cile hà implementatu ufficialmente a Legge N ° 21.368 nantu à a Restrizzione Plastica.Avà ucarta manghjà imballaggioserà ancu più parte di a nostra rutina di ogni ghjornu.

 

Stu primu passu in a regulazione di i prudutti dispunibuli hà apertu un dibattitu: chì duvemu fà cù l'altri prudutti di plastica unicu usu ?Per mezu di altre iniziative legislative, u Cile prova di piglià cura di tuttu u restu.

 

A strada per eliminà i prudutti di plastica unicu usu di a nostra vita richiede un sforzu di cullaburazione da tutti: Legislaturi, guverni, cumpagnie, urganisazioni è citadini, duvemu ripensà a nostra relazione cù stu materiale.Mi dumandu sempre: "Hè veramente necessariu di cumprà stu pruduttu dispunibile chì aduprà solu per un paru di minuti è chì hà da fà danni per centu anni?

scatula alimentaria di carta

FUTURTecnulugia - un venditore è fabricatore di imballaggi alimentari sustinibili in Cina.Personalizà u piùsuluzione adatta di imballaggi alimentariper tè. A nostra missione hè di creà soluzioni di imballaggio sustinibili è compostabili chì benefiziu à u nostru pianeta è i clienti.

 

PER FAVU SUPPORTE I NOSTRI SFORT PER PUTTEGI U NOSTRE MONDU.


Tempu di Postu: Feb-25-2022