News

L'impattu di l'epidemie nantu à diverse industrie di imballaggio

Cum'è un mezzu di cunsegna merchenzie à i cunsumatori in u mondu in u quali campanu, l'imballu si adatta constantemente à e pressioni è aspettative posti nantu à ellu.In a maiò parte di i casi, prima è dopu a pandemia, sta adattazione hà successu.Smithers Research urganizeghja l'impattu di cinque grandi industrii di imballaggio, cum'è imballaggi flessibili, plastica rigida, cartone, metallu è vetru.A maiò parte di l'impatti seranu pusitivi o neutrali, cù diversi gradi di cambiamentu previsti in l'ambiente post-pandemia.A prospettiva ottimista generale per queste industrie hè riassunta quì sottu.

Imballaggio plasticu flessibile

L'imballaggio flessibile hè una di e industrie menu affettate da u focu per via di a so alta quota di imballaggi alimentari.A vendita di pasti congelati, articuli di casa è assai altri prudutti imballati in i scaffali di i magazzini in filmi flessibili sò aumentati.

Tuttavia, a sustenibilità negativa è l'impatti regulatori di imballaggi flessibili è rigidi ùn ponu esse esclusi.

Imballaggio di plastica dura

A dumanda di imballaggi plastichi rigidi in l'industria di l'alimentariu è di e bevande continuerà à cresce.L'altu costu di riciclà i prudutti di plastica rigida hè prubabile di impedisce a crescita ulteriore di u mercatu.

E restrizioni di fornitura sò previste di intensificà in i prossimi mesi, postu chì i fornitori in u mondu sguassate l'inventarii.Tuttavia, cù u tempu, l'industria hè prevista di prufittà di i modi di vita cambianti, chì hà aumentatu a dumanda di imballaggi di cunvenzione in forma di plastica rigida.

Imballaggio di carta

I fatturi in favore di a ripresa di l'industria includenu a sostituzione di plastica cù cartone per risponde à l'ugettivi di sustenibilità, a crescita di e vendite di e-commerce, l'usu più largu di stampa digitale per un turnaround rapidu, a produzzione di imballaggi di dati variabili.

A migrazione di e strutture di imballaggio di plastica à u cartone hà da guadagnà più impulsu postu chì e marche cercanu novi opportunità per rimpiazzà i materiali esistenti cù alternative più sustenibili.

Imballaggio metallicu

L'opportunità di crescita venenu da l'intruduzione cuntinuu di novi prudutti alimentari è di bevande in lattine metalliche, a pupularità crescente di l'imballazione riutilizzabile, è un focus crescente nantu à a migliurà a vita di i prudutti.

A sicurezza di l'imballaggio è l'integrità di u produttu, duie zone di preoccupazione per i cunsumatori durante a pandemia, sò forti punti di vendita per i cuntenituri metallichi.

Lattine metalliche per l'alimentariu è e bevande sò ancu ideali per a logistica di e-commerce.Sò assai resistenti à a rottura durante u trasportu;risparmià energia traspurtendu à a temperatura di l'ambienti senza refrigerazione, è cum'è u trafficu di e-commerce aumenta, cusì u voluminu di u pruduttu furnitu in questi cuntenituri.

Imballaggio di vetru

A dumanda di vetru per l'alimentariu è di e bevande hè in crescita, cuntendu u 90% di tutti i cuntenituri di vetru utilizati.L'applicazioni farmaceutiche è sanitarie - buttigli di medicina è buttigli di disinfettante per e mani - anu aumentatu ancu, cum'è l'imballaggi di vetru per i profumi è i cosmetichi.

Dopu à l'epidemie, u vetru pò affruntà a pressione in u canali di e-commerce per via di u pesu di spedizione relativamente altu.Tuttavia, i buttigli di vetru fermanu u cuntinuu di scelta per parechji prudutti per via di a so inerzia chimica, sterilità è impermeabilità.

Citendu e tendenze in a visibilità di l'imballaggi alimentari in l'ultimi anni, i cunsumatori volenu sempre più vede u pruduttu fisicu in l'imballaggio prima di cumprà.Questu hà incitatu l'imprese di latticini è altri fornitori à cumincià à offre più prudutti in cuntenituri di vetru chjaru.

imballaggi alimentari di carta

FUTUR hè una cumpagnia di visione, focalizata in u sviluppuimballaggi sustinibiliper l'industria alimentaria per fà una ecunumia circular è creà una vita verde à a fine.

Vantaggi di a gamma di prudutti di carta FUTUR™:

1. Gamma sana di prudutti di imballaggio, serve caffè à ristoranti

2. 100% Tree Free, fatta da polpa di bambù - una risorsa rinnuvevule annu

3. Cumpostable, BPI & Din Certico & ABA certified

4. Conforme à a qualità alimentaria

5. Copertura 100% stampabile


Tempu di Postu: Apr-22-2022