News

Amparate l'imballaggi sustenibili da marche famose

carta-MAP-packaging

Impulsatu da u sviluppu sustinibili, assai nomi di famiglia in i beni di cunsumu ripensanu l'imballaggi è dà un esempiu per tutti i campi di a vita.

Tetra Pak

Materiali rinnuvevuli + materie prime rispunsevuli

"Ùn importa quantu l'imballaggio di bevande innovatore hè, ùn pò micca esse 100% liberu da a dipendenza da i materiali fossili".- Hè veramente vera ?

Tetra Pak hà lanciatu u primu imballaggio in u mondu fattu interamente da materiali rinnuvevuli in u 2014. U plasticu di biomassa da u zuccheru di canna è u cartone da i boschi gestiti in modu sustenibile facenu chì l'imballu 100% rinnuvevule è sustinibili à u stessu tempu.

Unilever

Riduzzione plastica +Recycling

In l'industria di i gelati, l'imballaggio plasticu hè insustituibile?

In u 2019, Solero, a marca di gelato di Unilever, hà fattu un tentativu significativu.Eliminanu l'usu di l'imballaggio plasticu è imbottite i popsicles direttamente in cartoni rivestiti di PE cù partizioni.U cartone hè un imballaggio è un containeru di almacenamento.

In cunfrontu cù l'imballazione tradiziunale originale, l'usu di plastica di questu imballaggio Solero hè statu riduttu di 35%, è u cartone rivestitu di PE pò ancu esse largamente accettatu da u sistema di riciclamentu lucale.

Coca Cola

L'impegnu di a sustenibilità di una marca hè più impurtante chè un nome di marca?

In l'industria di l'alimentariu è di e bevande, u riciclamentu di plastica pò esse livellatu è riutilizatu, hè veramente pussibule?

In ferraghju 2019, l'imballu di i prudutti di Coca-Cola Sweden hà cambiatu di colpu.U grande nome di marca originale di u produttu nantu à l'etichetta di u produttu hè stata unificata in un slogan: "Per piacè lasciami riciclà di novu".Sti buttigli di bevande sò fatti di plastica riciclata.A marca incuragisce ancu i cunsumatori à riciclà a buttiglia di bevanda di novu per fà una nova buttiglia di bevanda.

Sta volta, a lingua di u sviluppu durevule hè diventata l'unica lingua di a marca.

In Svezia, u tassu di riciclamentu di buttigli PET hè di circa 85%.Dopu chì sti buttigli di bevande riciclati sò stati livellati, sò fatti in buttigli di bevande per Coca-Cola, Sprite è Fanta per serve à i cunsumatori senza cunsumà "novu" "plasticu. È l'obiettivu di Coca-Cola hè di riciclà 100% è ùn lascià alcuna buttiglia in PET. in i rifiuti.

Nestle

Ùn solu sviluppà prudutti, ma ancu participà personalmente à u riciclamentu

Se i latti in polvere di latti vioti dopu l'usu ùn entranu micca in u prucessu di riciclamentu formale, serà persu, è ancu peggiu, diventerà un strumentu per i cummircianti illegali per fà merchenzie falsificate.Questu hè micca solu un prublema ambientale, ma ancu un periculu di sicurezza.Chì duvemu fà ?

Nestle hà lanciatu a so "macchina di riciclamentu di latte in polvere intelligente" sviluppata da sè in un magazinu di mamma è zitellu in Pechino in l'agostu 2019, chì pressa latte di latte in polvere vuote in pezzi di ferru davanti à i cunsumatori.Cù innovazioni oltre questi prudutti, Nestlé si avvicina à u so ambiziosu scopu di 2025 - per ottene materiali di imballaggio 100% riciclabili o riutilizzabili.

MAP-vassoio di carta

FRESH 21™ hè un innovatore di MAP & SKIN sustinibilisuluzione di imballaggiofattu di cartone - un materiale riciclabile è rinnuvevule.Imballaggio FRESH 21™parla à u desideriu di u cunsumadore per a sustenibilità è menu plastica mentre furnisce una durata di conservazione estesa per a carne fresca, i piatti pronti, i prudutti freschi è i vegetali.L'imballaggi di cartone FRESH 21™ MAP & SKIN sò pensati per l'efficienza di a produzzione truvata cù u plastica - utilizendu denster automatichi è velocità di produzzione currispondenti.

Utilizendu l'imballaggio FRESH 21™, inseme facemu una differenza per u pianeta è abbracciamu l'ecunumia circular.

FRESH 21™ by Tecnulugia FUTUR.

Quandu i marchi facenu grandi passi versu l'ugettivi di sviluppu sustenibile, a quistione chì i praticanti di imballaggio duveranu pensà hè cambiata da "s'ellu seguitanu" à "cumu agisce u più prestu pussibule".È l'educazione di i cunsumatori hè una parte assai impurtante di questu.


Tempu di Postu: 18-Mar-2022