News

bagass-food-bowl
Quandu si tratta di imballaggi, u plasticu ùn hè micca una bona cosa. L'industria di l'imballaggio hè un usu maiò di plastica, chì rapprisenta circa 42% di plastica glubale.Questa crescita incredibile hè guidata da u cambiamentu mundiale da reutilizable à usu unicu.L'industria di l'imballaggio utilizza 146 milioni di tunnellate di plastica, cù una vita media di sei mesi o menu.Secunnu l'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti, l'imballu in i Stati Uniti genera 77,9 tunnellate di rifiuti solidi municipali ogni annu, chì rapprisentanu quasi u 30% di l'imballaggi. rifiutu tutale.I rifiuti di imballaggio rappresentanu un stupente 65% di i rifiuti domestici totali. L'imballaggio rende ancu caru a merchandise è l'eliminazione di i rifiuti.Per ogni $ 10 di merchandise, $ 1 hè spesu in imballaggio.Questu hè, u 10% di u prezzu tutale di l'articulu hè spesu nantu à l'imballu, chì finisci in a basura.Custa circa $ 30 per tonna per riciclà, circa $ 50 per spedinu à a discarica, è $ 65 à $ 75 per incinerà, mentre liberanu gasi tossichi in l'atmosfera.

Cusì, hè impurtante di sceglie un imballaggio sustinibili, eco-friendly, ma chì hè uu più ecologicuimballaggio?A risposta hè assai più dura di ciò chì pudete pensà.

Se ùn pudete micca evità l'imballu in plastica (chì, sicuru, hè a megliu suluzione), avete uni pochi di opzioni.Pudete aduprà vetru, aluminiu o carta.Tuttavia, ùn ci hè una risposta bona o sbagliata à quale materiale hè a scelta di imballaggio più sustinibili.Ogni materiale hà vantaghji, disadvantages, è l'impattu nantu à l'ambiente dipende di parechje variàbili.

Diversi materiali Diversi impatti ambientali .Per sceglieimballaggiocù u minimu impattu ambientale, duvemu guardà u big picture.Avemu da paragunà tuttu u ciculu di vita di diversi tipi di imballaggi, cumprese variabili cum'è fonti di materia prima, costi di fabricazione, emissioni di carbonu durante u trasportu, riciclabilità è reutilizazione.

 

FUTURtazze senza plasticasò pensati per esse faciuli di sguassate à a fine di a vita.Sè vo site nantu à una strada maiò, pudete sguassate questi in a carta normale.Questutazzapò passà per u listessu prucessu cum'è un ghjurnale, lavatu i tinta è riciclà facilmente a carta.

 

Vantaggi di i tazzi di caffè di carta:

1.Made in cartone pesante, robustu è megliu rendiment

2.All sizes, single wall and double wall per tutte l'applicazioni

3.Paperboard fattu di bambù senza foresta o arbulu gestitu sustainably

4.Food grade compliant

5.Printed da tinta à l'acqua

6.Plastic Free Coating


Tempu di posta: Jul-08-2022