News

Quantu hè impurtante installà una finestra nantu à l'imballu?

imballaggio-cù-finestra

In a ricerca di u cunsumu, quandu dumandemu à i cunsumatori per valutà un pacchettu alimentariu, spessu sentenu sta frase,"Hè megliu apre a finestra di u pacchettu".

Perchè i cunsumatori piacenuimballaggio"apre a finestra"?Si tratta di l'infurmazioni chì volenu uttene.

Ancu s'è a dimensione, a quantità, è ancu u livellu di qualità di u pruduttu seranu descritte nantu à l'imballu, ogni descrizzione scritta ùn hè micca più intuitiva è rassicurante chì a cunferma in persona.

Windows pò aiutà i cunsumatori "cunvertisce" rapidamente i prudutti è i prezzi, "analogicu" cù altri prudutti,accelerà e decisioni di compra, è facenu sentenu "sottu cuntrollu".

imballaggio-alimentari-cù-finestra

In l'entrevista,Avemu trovu chì a forma di imballaggio cumplettamente chjusa face chì i cunsumatori si preoccupanu di a prutezzione di l'imballu è chì u pruduttu in l'internu hè dannatu.Per "assicuranza", spessu sceglienu di rinunzià a compra.

Nant'à i scaffali abbaglianti, i cunsumatori daranu priorità à quelli prudutti cù "comunicazione più intuitiva".In altri palori, a finestra migliurà assai a probabilità di i prudutti selezziunati.

U cunsigliu di Stora Enso à e marche hè di cunsiderà cumplettamente l'attributi di u pruduttu è e preoccupazioni di i cunsumatori prima di decide di aghjunghje o annullà a finestra, per ùn lascià u pruduttu perde à a linea di partenza.

Dopu chì a finestra hè aperta, a cumunicazione trà i prudutti è i cunsumatori hè più liscia, ma questu cambiamentu presenta esigenze più altu nantu à a scelta dimateriali di imballaggio.

Sia u cartone hè abbastanza rigidu per furnisce abbastanza prutezzione è sustegnu per upruduttu, è s'ellu pò affruntà diverse cundizioni di almacenamento, deve esse pruvatu è investigatu.


Tempu di Postu: Mar-11-2022