News

Un Momentu Pivotale Per un Packaging Sostenibile

ciotola di carta

Ci hè un momentu cruciale in u viaghju di u cunsumadore chì hè à tempu nantu à l'imballaggio è estremamente pertinenti per l'ambiente - è hè quì chì l'imballu hè ghjittatu.

Cum'è cunsumadore, vi invitemu à unisce à noi per ricurdà u mumentu quandu avemu scartatu l'imballu.Avete ancu spressione l'emozioni seguenti?

.Stu imballaggio occupa troppu spaziu, è a basura hè piena!
.A scatula hè ancu troppu grande!Simply overpacked!Ùn hè micca amichevule à l'ambiente!
.Stu imballaggio pò esse riciclatu ?

Questu ci hà datu una rivelazione impurtante chì a cuscenza ambientale di i cunsumatori hè cresciutu inconsciente.Ùn pudemu micca categurizà solu è apprussimatamente secondu quelli chì sustenenu a prutezzione di l'ambiente o quelli chì ùn sustene micca a prutezzione di l'ambiente, ma duveranu esse divisi più scientificamente secondu e diverse tappe psicologiche in quale si trovanu, è e misure di guida è educazione currispundenti deve esse pigliate.

Fase 1
"A prutezzione di l'ambiente hè una materia per u guvernu è l'imprese. Ùn possu micca prumove, ma possu sustene ".

In questa fase, a prutezzione di l'ambiente di l'imballaggi pò micca esse capace di influenzà u cumpurtamentu di compra di i cunsumatori.Ùn prestanu micca una attenzione particulari à e caratteristiche di prutezzione di l'ambiente di l'imballaggio, è ùn anu micca bisognu di sceglie attivamente prudutti più amichevuli di l'ambiente.

Se vulete influenzà elli, avete sempre bisognu di cunfidendu u guvernu per invistisce più sforzi in l'educazione publica è guidà per mezu di regulamenti è norme suciali.

Fase 2
"Dopu avè participatu à a classificazione di a basura, sò più preoccupatu di u riciclamentu di l'imballaggi".

Certi di sti cunsumatori anu spressu chì dopu chì e so cità anu cuminciatu à implementà a classificazione di a basura, sò diventati più sensibili à i prublemi ambientali, è piglianu l'iniziativa di pensà à a pussibilità di riciclà l'imballa, è eranu più sensibili à l'imballaggi eccessivi.

Cumu dà più cunniscenze in quantu à a prutezzione di l'ambiente è u riciclamentu di l'imballaggi, aiutalli in ogni riciclamentu, è aiutanu à sviluppà boni abitudini hè a direzzione chì e marche anu da pensà è praticà.

Fase 3
"Usenduimballaggio di cartaè ùn aduprendu pastiglie dispunibuli mi fa sentu bè ".

Avemu ragiuni per crede chì i cunsumatori in questa tappa psicologica sò digià disposti à pagà per a prutezzione di l'ambiente!

Hanu preferenze assai chjaru è avè un ghjudiziu chjaru nantu à se l'imballaggio hè ecologicu o micca.Ama l'imballaggio di carta è li fa sentu chì anu fattu una bona cosa quandu scopre chì l'imballaggio chì utilizanu hè un materiale di carta.Qualchissia hà dettu ancu di manera franca: "Ùn aghju mai aduprà cutellerie dispunibile, è ricusate ancu cutlery dispunibile quandu compru torte".

Davanti à questi cunsumatori, e marche anu da fà ciò chì volenu è cumunicà in modu cusì, per chì spessu "sentinu bè" è rinfurzà e so preferenze.

Fase 4
"Mi piace più quellimarche ecologiche!"

I cunsumatori in questa tappa sò più cuscenti di i termini di sviluppu sustenibile, riciclabile, degradable è reutilizable, è anu un più altu gradu di ricunniscenza di a cuntribuzione di a marca à u sviluppu durevule.

Questa hè senza dubbitu una bona nutizia per e marche chì anu pagatu in silenziu per u sviluppu sustenibile per parechji anni.Cridemu ancu chì cù i sforzi cumuni di tutte e marche è i fornitori di materiale di imballaggio, i cunsumatori eventualmente si riuniscenu in questa tappa!

scatula alimentaria di carta

FUTURhè una cumpagnia di visione, cuncentrata nantu à u sviluppu di imballaggi sustinibili per l'industria alimentaria per fà una ecunumia circular è creà una vita verde à a fine.

- Tazze di carta calda è tazze di carta fredda cù coperchi

- Tazze di carta di gelato cù tapa

- Tazze di carta cù coperchi

- Contenitori di carta alimentaria in cartone piegati

- Coutellerie CPLA ou couverts en bois


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022